FANDOM

Disambig-icon.png Tytuł tej strony odnosi się do większej ilości haseł!
Zobacz artykuł ujednoznaczniający dotyczący artykułów o tej samej nazwie - "Rick".

Wubba lubba dub-dub!

—Powiedzonko Ricka

Rick Sanchez – współtytułowy główny bohater i protagonista serialu „Rick i Morty”. Jest genialnym naukowcem, którego alkoholizm i lekkomyślne, nihilistyczne zachowanie wywołują u jego córki Beth strach o jej syna Morty'ego.

Biografia Edytuj

Wkrótce.

Wygląd fizyczny Edytuj

Rick jest wysokim, chudym starcem. Ma długie nogi i ramiona i jest bardzo szczupły. Posiada bladą cerę i szaroniebieskie spiczaste włosy z łysą plamą z tyłu głowy oraz monobrew. Jego twarz jest pomarszczona. Widoczne są na niej liczne zmarszczki oraz wory pod oczami. Od czasu do czasu na jego brodzie widoczna jest zielona plama, która pojawia się głównie wtedy, gdy jest pijany lub wymiotuje. Rick wypowiada się w chaotyczny, bełkotliwy sposób. Gdy mówi często przerywa swoją wypowiedź, by beknąć czy czknąć, co jest bezpośrednim wynikiem tego, iż jest pijany. Naukowiec nosi niebieskozielony golf, brązowe spodnie spięte ciemnobrązowym paskiem z żółtą klamrą, czarne buty oraz biały fartuch laboratoryjny.

Osobowość Edytuj

Wkrótce.

Relacje Edytuj

Morty Smith Edytuj

Chociaż nie jest to widoczne, Rick troszczy się o wnuka i zależy mu na przygodach z nim. Nie okazuje mu tego, żeby Morty stał się zbyt zarozumiały. W odcinku „Naga prawda”, w scenie po napisach końcowych Rick jest bardzo pijany i grozi nastolatkowi nożem, chcąc wiedzieć czy dalej znajdują się w symulacji. Morty również stabilizuje wpływ dziadka na robienie jakiś czynności, chociaż to nie zawsze działa.

Chociaż Rick często ma dosyć wnuka, to nie potrafi pomyśleć o tym, że nie może mieć z nim przygód. Wielokrotnie próbuje mu pomóc w ucieczce od innych zobowiązań, aby mieć go dłużej jako swojego „asystenta”, takich jak uciekając z nim ze szkoły, manipulując pana Goldenforda, by dał mu szóstkę z matematyki, pozwolić Morty'emy by stworzył własną przygodę oraz stworzenie eliksiru, by Jessica zakochała się w nim.

Rick oraz innego jego wersje posiadają swojego Morty'ego. Powodem jest to, że każdy Rick wydziela wyrazisty wzorzec fal mózgowych ze względu na ich geniusz, dzięki czemu inni wrogowie mogą ich łatwiej namierzyć. Jedynym sposobem aby to zakamuflować, to stać w pobliżu kogoś z „normalnymi” falami mózgowymi, którymi dysponują własnie Mortowie. Pomimo tego, Rick wydaje się robić rzeczy z Mortym, niezależnie od kamuflażu jak oglądanie telewizji w odcinku „R jak Rick”, gra w lombardzie w odcinku „Skrzynka z Meeseeksami” czy wkradnięcie się do snu pana Goldenfolda.

Sam Rick nawet potrafi być złośliwy dla osób, które chciały skrzywdzić Morty'ego. Można to zobaczyć w odcinku „Skrzynka z Meeseeksami”, kiedy po tym jak Król Fasolka chciał zgwałcić Morty'ego, Rick nie tylko pocieszył wnuka, ale również zamordował króla, kiedy zorientował się, co się stało.

Summer Smith Edytuj

Rick początkowo niezbyt zwracał uwagę na swoją wnuczkę. Później jednak oboje mieli już ze sobą coraz lepsze relacje, a nawet Summer później uczestniczyła w jego przygodach, będąc drugim pomocnikiem Ricka. W odcinku „Idź do diabła”, oboje zaczęli uprawiać ćwiczenia, żeby móc się zemścić na panie Potrzebnym, za zwolnienie Summer z pracy.

W odcinku „Inteligentny pies” kiedy Summer ubrana w bieliznę proponuje Rickowi i Morty'emu „międzywymiarową kanapkę”, sam Rick był tym zniesmaczony.

Beth Smith Edytuj

Wkrótce.

Jerry Smith Edytuj

Wkrótce.

Występy Edytuj

Rick i Morty Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Sezon 2 Edytuj

Sezon 3 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Rick and Morty Promo
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię obrazów.

Przypisy Edytuj

Zobacz też Edytuj

Postacie z serialu „Rick i Morty
Główni bohaterowie
Rick SanchezMorty SmithSummer SmithJerry SmithBeth Smith
Drugoplanowe postacie
Ludzie Leonard SmithJoyce SmithPani SanchezJessicaTammyBradNancyMC HapsPan GoldenfoldGienek WaginaFrank PalickyToby Matthews
Kosmici Człek-ptakSquanchyPan KupkazpupkiKosmiczne pasożytyJednośćBeta-SiedemTrybogłowyKsiążę NebulonKevinDavinAnnieEthanXenon BloomPonchoRogerRubenPan MiszukAbradolf LinclerKról FasolkaScroopy NoopersKing Flippy NipsLucjan PotrzebnyLucyShleemypantsFartKrombopulos MichaelZeep XanflorpChrisThe President of the MiniverseKyleTree PeopleArmagheadonIce-TThe PresidentShrimply PibblesEyeholes ManArthriciaPurge Planet Ruler
Hybrydy Morty Jr.
Zwierzęta Pimpek
Alternatywne wersje
Wymiar C-137 Summer SmithJerry SmithBeth Smith
Rickowie Riq IVRick PrimeQuantum RickMaximums RickimusZeta Alpha RickRicktiminus SancheziminiusKowboj RickCronenberg RickGłupi RickZły RickNaukowiec dawniej znany jako Rick
Mortowie Kowboj MortyCronenberg MortyZły MortyMorty (Maska Erica Stoltza)Młotogłowy Morty
Summers C-132
Jerrowie C-132C-500A
Beth C-132C-500A

Więcej z Fandomu

Losowa wiki